Grupa na FACEBOOKU



---> Nasza grupa na Facebooku <---



Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Masz problem z autem? Tutaj pytasz i odpowiadasz na pytania techniczne

Moderatorzy: Wyspa, Przemo78, 666, Kucharz

Awatar użytkownika
Barejka
Przyjaciel TCS
Posty: 6627
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 10:24 pm
Auto: kadett turbo pałtek
gadu: 3654231
Lokalizacja: ze WSI
Kontakt:

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Barejka » pn lut 20, 2012 9:43 pm

Jurku jestes starej daty :d kiedys silniki byle kspolatowane do konca teraz w dobie tanich anglikow jest nadmiar tego wszystkiego, jak grzesiek napisal niektorzy trzymaja silnik do konca daja sie przejechac, a na wieczor masz ju silnik gotowy na palecie. Bez sesnu jest grzebanie tego silnika skoro moze okazac sie ze blok pekniety, darme brudzenie rak w smarach
Obrazek

JUREK
Żonaty MGR Szulek
Posty: 16095
Rejestracja: śr lis 05, 2003 9:21 pm
Auto: Vier Ringe
gadu: 5200680
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: JUREK » pn lut 20, 2012 9:51 pm

Fakt, że kupno jako tako spr silnika to ma jeszcze jakiś sens. Choć tez jest loteria. Rożne cuda można dolać i nie poznasz się że to złom.
Jak ma byś samochód dla siebie to lepiej jest zrobić remont. A czy jest on opłacalny w danym samochodzie to inna sprawa.
Już nie jeden robił kapitalkę 4.0d, 4.0cdi, 3.3 tdi czy 2.5 tdi. A remoncik w takim V8 to nie jest koszt 5 tys zł

Awatar użytkownika
Barejka
Przyjaciel TCS
Posty: 6627
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 10:24 pm
Auto: kadett turbo pałtek
gadu: 3654231
Lokalizacja: ze WSI
Kontakt:

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Barejka » pn lut 20, 2012 10:49 pm

ale tu jest mowa o silniku vw 1.8 75 koni i cenie 200-300zl wiec kupno nawet dwoch takich silnkow wyjdzie taniej niz generalka
Obrazek

JUREK
Żonaty MGR Szulek
Posty: 16095
Rejestracja: śr lis 05, 2003 9:21 pm
Auto: Vier Ringe
gadu: 5200680
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: JUREK » pn lut 20, 2012 11:16 pm

Oby :)
Nie są to młode silniki i swoje już przejechały w większości.

Awatar użytkownika
Kot
Przyjaciel TCS
Posty: 3636
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 6:26 pm
Auto: Nic specjalnego
gadu: 0
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Kot » wt lut 21, 2012 1:14 am

Skoro uwazasz ze koszty z podatkow wydane na moja edukacje poszly na marne to powiedz mi Jureczku drogi co wyjdzie Cie taniej kupic 2 silniki za 100 zł czy grzebac w gownie i pozniej okaze sie ze nie glowica a blok?? i co ?? wielkie GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓWNO .... bo i tak i tak skonczy sie wymiana motory ... nikt tu nie kaze kupowac kompletnego silnika, sam słupek wystarczy ... Powiedz mi czy kiedykolwiek osobiscie miales do czynienia z taka naprawa?? czy kiedykolwiek sam wymieniales badz tez naprawiales silnik ??
Obrazek

JUREK
Żonaty MGR Szulek
Posty: 16095
Rejestracja: śr lis 05, 2003 9:21 pm
Auto: Vier Ringe
gadu: 5200680
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: JUREK » wt lut 21, 2012 12:03 pm

Myślę że wiecej czasu spedziłem w warsztacie niż Ty. I więcej tych szrotów widziałem.
I silnik za 100 zł na pewno będzie dobry. Cudow nie ma i nikt prezentóew nie robi. Bo z wiary w świętego mikołaja już chyba wyrosłeś. Bo za 100 zł to niewielu się zechce siewyciągać silnik z budy.
Produkcję tych silników zakończyli dobre 15 lat temu albo i lepiej. Czyli mają min 15 lat. Na litość boską nie tłumaczmi że że pełnoletni silnik będzie lepszy od poprawanie zrobionego remontu, gdzie wkładasz nowe części (uszczelki,uszczelniacze itp).

Awatar użytkownika
Kot
Przyjaciel TCS
Posty: 3636
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 6:26 pm
Auto: Nic specjalnego
gadu: 0
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Kot » wt lut 21, 2012 12:15 pm

mialem na mysli 1000 zl jedno zero spadlo:) no tak mysl sobie co chcesz, przeciez ty jestes wszechwiedzący :) dziekuje, nie mam wiecej pytan ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gradz
Klubowicz TCS
Posty: 13456
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 8:50 pm
Auto: BMW
gadu: 2796779
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Kontakt:

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Gradz » wt lut 21, 2012 12:17 pm

Jurek ma racje. Uważam jednak że w tej sytuacji lepiej jest kupić drugi silnik do takiego grata niz robić generlake. Bo wartośc remontu przekroczy wartośc samochodu.
Służbowe

Awatar użytkownika
Kot
Przyjaciel TCS
Posty: 3636
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 6:26 pm
Auto: Nic specjalnego
gadu: 0
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Kot » wt lut 21, 2012 12:19 pm

Jak Ci peknie glowica w zony nissanie to jedz do serwus i u kup nowke ;) zobaczymy czy wtedy Jurku bedziesz taki mądry :)
Obrazek

JUREK
Żonaty MGR Szulek
Posty: 16095
Rejestracja: śr lis 05, 2003 9:21 pm
Auto: Vier Ringe
gadu: 5200680
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: JUREK » wt lut 21, 2012 12:24 pm

No to faktycznie drobnostka 100 zł vs 1000 zł
Jeśłi trafisz dobry silnik to OK. Masz fart i latasz jakiś czas. Tylko w sumie sam do końca nie wiesz ile. Przy zrobionym remoncie wiesz co masz i ile to powinno pochodzić.
Jak trafisz złom tak jak ost jeden znajomy to jesteśdo tyłu. Kupił silnik za ~1000 zł przełożył i dupa. Głowica do roboty. Sprzedający oczywiscie reklamację przyjmie i da drugi silnik. I tak może być w nieskończoność. Finał taki że chłop robi swój stary silnik. A tak na marginiesie to jest TDI z przebiegiem ~700 tys km :wink: I to pierszy jego remont.
A przy starych samopchodach remonty po prostu sienie opłacają. Samochód ląduje na złomie. Niedawno tak poleciała meganka. Strzelił rozrząd i samochód pewnie jest już w jakieś hucie. A przynjamniej jego część.

JUREK
Żonaty MGR Szulek
Posty: 16095
Rejestracja: śr lis 05, 2003 9:21 pm
Auto: Vier Ringe
gadu: 5200680
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: JUREK » wt lut 21, 2012 12:25 pm

Kocie - mechaniku dekady. W nissanie jest łańcuch :wink:

Awatar użytkownika
kalik
Przyjaciel TCS
Posty: 811
Rejestracja: pn mar 21, 2011 5:14 pm
Auto: parch
gadu: 8088352
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: kalik » wt lut 21, 2012 12:25 pm

Wszystko zależy od możliwości finansowych i dalszego przeznaczenia dla auta. Stryjkowi padła motorownia w fieście, za 500zł kupił drugi silnik. Pojeździł chyba ze 2 tygodnie i miał dwa padnięte silniki. Przy starych struclach nie ma się co cudów spodziewać, że kupi się lepsze niż się ma....
Turbo Devil Inside

andros
Przyjaciel TCS
Posty: 247
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 10:19 am
Auto: Opel Omega B Fl 3.0
gadu: 1521601
Lokalizacja: Siedlce

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Post autor: andros » wt lut 21, 2012 12:28 pm

Dokładnie. A tutaj jest dobry silnik i myślimy żeby zdiagnozować przyczyne niż kupić inny silnik w ciemno. Juz brat raz tak zrobił,kupił silnik za 500zł i okazał sie lipny.

JUREK
Żonaty MGR Szulek
Posty: 16095
Rejestracja: śr lis 05, 2003 9:21 pm
Auto: Vier Ringe
gadu: 5200680
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: JUREK » wt lut 21, 2012 12:32 pm

JUREK pisze:Kocie - mechaniku dekady. W nissanie jest łańcuch :wink:
Doczytałe że Kot pisał o pęknietej głowicy.
Dlaczego miała by pęc. Samochód ma ~120 tys km. (albo i mniej nie pamiętam)

Kamil
Klubowicz TCS
Posty: 7387
Rejestracja: śr paź 04, 2006 11:13 pm
Auto: Caddy 14d
gadu: 291696
Lokalizacja: Siedlce

Re: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowic

Post autor: Kamil » wt lut 21, 2012 2:35 pm

zamykam !
Łada Niva Klub Polska

ODPOWIEDZ