Grupa na FACEBOOKU



---> Nasza grupa na Facebooku <---



Znaleziono 67 wyników

autor: andros
pt lut 17, 2012 10:49 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Tutaj nie ma chłodzniczki oleju. Płynu ubywało i nadal delikatnie ubywa. Ojciec pojeździ i zobaczy co sie będzie działo z olejem. Być może tylko jakiś niewielki wyciek płynu jest. I oby tym razem tak było...
autor: andros
pt lut 17, 2012 6:04 am
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Ciekawy jestem czy głowica od 1.8 90KM jest taka sama i by pasowała to tego silnika 1.8 75KM. wie może ktoś?
autor: andros
czw lut 16, 2012 11:12 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

No to jesli jest,to gdzie ona sie qrde mieści? przed filtrem oleju? bo jeśli tak,to nie ma takiego czegoś tutaj
autor: andros
czw lut 16, 2012 10:47 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

A czy jest jakaś inna możliwośc oprócz bloku i głowicy? Tzn jakiś zawór albo coś innego?
autor: andros
czw lut 16, 2012 5:33 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Nie tylko to zlecił. Mieli zobaczyć dlaczego,ale widocznie nie sprawdzili dokładnie. Mówili że może głowica pęknięta,może blok. Ale żaden tego nie sprawdził i tak złożyli. Po uszczelce nie było widać uszkodzeń,więc powinni to sprawdzić inaczej,ale qrde nie zrobili tego i teraz jest lipa
autor: andros
czw lut 16, 2012 3:56 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Spoko ;) Wie ktoś co to może być?
autor: andros
czw lut 16, 2012 3:48 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

A w takim passacie jest w ogóle coś takiego?
autor: andros
czw lut 16, 2012 3:30 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 8367

Płyn w oleju w passacie b4 1.8 75KM Uszczelka pod głowicą ok

Witam. Ojciec ma problem. Ostatnio zaczęło mu ubywać płynu chłodzącego i robić sie małe masełko w oleju. Podejrzenie uszczelka pod głowicą. Dał do mechów,zrobili(po uszczelce nie było widać żeby była niedobra). No i niewiele pojeździł i znowu płynu mniej a w oleju sie zaczyna robić małe masełko. Co ...
autor: andros
sob lut 11, 2012 7:31 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1129

Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?

Bo tam nie odpisywali za szybko,a na tym mi zależało. Siedleckie forum działa szybciej :P
autor: andros
sob lut 11, 2012 3:55 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1129

Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?

Juz sobie poradzilem. Przy mechaniźmie jest śruba którą należy poluzować,ustawić szybke tak jak nalezy i skręcić. A na forum omegi to juz jestem od 6 latek ;)
autor: andros
sob lut 11, 2012 1:16 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1129

Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?

Jak to zaprogramować?
autor: andros
sob lut 11, 2012 10:13 am
Forum: Porady techniczne
Temat: Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1129

Wymieniał ktoś kiedyś szybe prawy przód w omedze?

Jak w temacie. Bo niewiem jak ją wyregulować żeby sie do końca zamykała. Brakuje jej ok 1cm, do szczęścia:)
autor: andros
sob lut 04, 2012 1:39 pm
Forum: Porady techniczne
Temat: 2 Diesle zamarznięte.....
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 10421

2 Diesle zamarznięte.....

Zaraz już wiosna :P Mi Omega pali bez problemu. Za to sprzęgło i biegi jakieś takie sztywne i radio powolne na początku :P
autor: andros
czw sty 05, 2012 2:31 am
Forum: Jestem nowy ...
Temat: Siema
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 5786

Siema

Za moje zdrowie i za Twoją kase :hmm:
autor: andros
czw sty 05, 2012 2:26 am
Forum: Jestem nowy ...
Temat: Siema
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 5786

Siema

Dobra, ja kupie, Ty dajesz kase:P